loading...
دبیرستان واثقی
زینب ملاح بازدید : 63 13 سال پیش نظرات (2)

نیایش

قلبم به حسن کرمت درهرلحظه ودرهرجا درحال تپیدن است قلبم میتپد ولی من نمیدانم به چه هدف وبه چه سویی میتپد؟بارالها من کیستم هدفم درزندگی چیست چشیدن مزه ی نامت در چیست خدایا دربرهوت دنیا همچون بیابانی بی پایان گم شده ام ودرهرلحظه منتظر دستیم که به سویه من دراز شود تا تپش قلبم رادرجابرشکند خدایا من کجایه این زندگیم وبه کجا میروم؟؟؟؟؟؟

پروردگارا تو سری تو بری تو خدایی تو بی همتایی حفظ قران تو تو حفظ دین توست حفظ ابرویه مخلوقات توست بارپرورگارا مارا و زندگی مارا یاری کن

ای بی همتاترینه بی همتایی

برچسب ها نیایش ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ایمان آرزه در تاریخ 1348/10/11 و 13:26 دقیقه ارسال شده است

سلام و عرض ادب
از مطالب وبلاگ شما استفاده کردم امیدوارم موفق باشید
اگه زحمتی نیست به وبلاگ من هم سری بزنید و نظرتونو مکتوب اعلام کنید
سپاس و درود
پاسخ : خواهش میکنم دراولین فرصت ختما ممنون

این نظر توسط ایمان آرزه در تاریخ 1348/10/11 و 13:12 دقیقه ارسال شده است

سلام و عرض ادب
از مطالب وبلاگ شما استفاده کردم امیدوارم موفق باشید
اگه زحمتی نیست به وبلاگ من هم سری بزنید و نظرتونو مکتوب اعلام کنید
سپاس و درود
پاسخ : خواهش میکنم دراولین فرصت حتما


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام زینب ملاح رئیس شورای دانش اموزی واثقی هستم و این لوگ را به پشتیبانی آقای ترابی صرفا فقط به این جهت زدم تا شمارو درجریان مسائل وکارها و اخبار مدرسه قرار دهم شما عزیزان میتوانید از این راه هم خود ازجریانات مدرسه باخبر شوید و هم خانواده های خود را درجریان بگذارید واگر کاره خاصی با من دارید در بنر مشکلات نظر بدید و من در اولین فرصت حتما رسیدگی خواهم کرد باتشکر. همچنین شما میتوانید با آدرس های جدید ما وارد سایت ما شوید: www.vaseghi.rozblog.com www.vaseghi.orq.ir www.vaseghi.tk
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 19
  • بازدید کلی : 6,967